Welcome to my blog Cross Stitch and Be Happy!

6/19/11

Ihana piristysposti Niinalta :)


Sain Niinalta kauniin Crab-apple Hillin mallin kirjottavaan kirjekuoreen (joka on neulavihko). Tilasin jo Sinellistä huopaa, jotta pääsen tätä kirjomaan. Olen tykästynyt kirjomaan muullakin tavalla kuin ristipistoin, kuten varmaan joissakin kuvissa on ilmi tullutkin. Niina lähetti tosi kivan kirjeenkin ja niin nätisti minulle kirjoitti... Hän on ajatellut minua ja toivottaa pikaista paranemista ja mallin myötä halusi tuoda piristystä ja siinä hän todella onnistui! Kiitos tosi paljon postistasi :)

Ensi tiistaina minulla on magneettikuvaus ja lääkäri arvioi, että leikkauaika olisi viikon kahden päästä siitä. Olen jutellut muutaman henkilön kanssa joilta on myös välilevyn pullistuma jouduttu leikkaamaan ja molemmat ovat sanoneet samoin sanoin, että "kivut jäivät leikkauspöydälle". Odotan todella hetkeä jolloin ei tuntuisi kipua tai vihlontaa. Joskus ajattelen, että mitä jos tämä jääkin loppuelämäksi. Joskus tulee mieleen, että mitä jos siinä magneettikuvassa näkyykin jotain pahempaa. Olen huomannut, että jatkuvan päivästä toiseen, viikosta toiseen ja nyt siis kohdallani kuukaudesta toiseen jatkuva kova kipu saa aikaan kaikenlaisia ikäviä lieveilmiöitä. Ensinnäkin tuo, että ajattelen pahojen asioiden tapahtuvan tai että pinnani on tosi kireä ja siitä voi joutua perhe kärsimään. Onneksi olen saanut pidettyä suuni kiinni enimmäkseen, mutta kyllä nuorimmainenkin tietää, että äiti ei nyt vaan kestä meteliä, riehmumista jne. Jos en osaisi tehdä käsitöitä tai pystyisi kävelemään, olisin varmasti jo menettänyt hermoni. Nyt olen parina päivänä taas päässyt käymään mm. kirpparilla ja askartelukaupassa ja ne reissut on olleet yhtä juhlaa! Ja joka päivä siis olen pääosin pystyasennossa ja teen pieniä kävelylenkkejä "korttelin ympäri".

Joku kyseli muuten niiden nukkekodin mattojen kirjonnasta (ed. postaus) ja mallit on tästä kirjasta

2 comments:

  1. Kaunis piristyslahja Niinalta!

    ReplyDelete
  2. Kaunis on lahja. Toivottavasti selkäsi paranee edes vähän.

    ReplyDelete