Welcome to my blog Cross Stitch and Be Happy!

3/28/11

Ostoksia - kuinkas muuten! Some shopping again!

Ja näin on taas viikko lähtenyt liikkeelle. Kovin vähän olen viime aikoina ehtinyt blogia päivittämään ja olen huomannut vähän samaa ilmiötä muissakin blogeissa... vai olenko väärässä? Mutta onhan se kiva aina välillä jotain laittaa tännekin, niin ette luule minun vallan hävinneen blogimaailmasta. Yllätys yllätys, olen tehnyt ostoksia. Niin, tämä ei tosiaan taida olla kenellekään yllätys :) :) No, minulla on se sairaus... shopaholic.

Huutonetista huusin useita kohteita, jotka olivat kankaita, nauhoja ja nappeja. Ja kun oli kaikissa kohteissa sama myyjä, niin tulivat sitten yhdessä paketissa. Oli kuin synttäri- tai joululahjaa olisi avannut. Kaikki oli tosi kivoja ja varsinkin nuo puunapit on ihania ja ne on aika isojakin, joten sopivat vaikka takkiin tai laukkuun. Takkia en osaa tehdä, mutta laukun kyllä :)

Violariumista tilailin lehtiä, kun haluan aina täydentää keräämäni lehtisarjat puuttuvilla numeroilla.Creation poind de croix oli teemanumero, jossa oli erilaisia malleja, jotka sopivat pisteltynä tuohon kehykseen. Mukana oli myös lankoja. Kehyksen voi maalatakin, mutta en ole vielä päättänyt minkä mallin pistelisin.

1 comment:

  1. Huuto.net on tuttu paikka minullekin. Olen ostanut sieltä kanavatyökitin ja kaksikin.

    ReplyDelete